KISZÁLLÍTÁS ÉS MEGRENDELÉS ÁTVÉTELE
SZÁLLÍTÁS HATÁRIDEJE
A termékek általános kiszállítási határideje 2-4 munkanap.
Kivételt képez ez alól, ha olyan terméket rendel, amelyek úgymond „Rendelhető“ státusú termékek vagy olyan rendelések melyek során egy terméket Szolgáltató azonnal biztosítani nem tud, mert nem áll rendelkezésére. Ebben az esetben a várható szállítási időpontról kérjük érdeklődjön ügyfél-szolgálatunkon telefonon vagy e-mailben.
KISZÁLLÍTÁS FUTÁRSZOLGÁLATTAL
Szolgáltató köteles futárszolgálat útján az Ön által a megrendelésben kiválasztott termékeket, az azon megjelölt szállítási címre a vállalt határidőn belül eljuttatni. Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, úgy a Szolgáltató köteles haladéktalanul e-mail vagy telefon útján felvenni Önnel a kapcsolatot az újabb kiszállítási időpont egyeztetése érdekében. Amennyiben az Ön hibájából hiúsul meg az átvétel, úgy Szolgáltató által megbízott futárszolgálat a következő munkanap újra megpróbálja a kiszállítást, de ezen esetben Szolgáltató nem vállal kötelezettséget a kiszállításra vállalt határidők betartására.
• Az adott munkanapon, a reggel 9 óráig leadott rendeléseket Szolgáltató ügyfél-szolgálata feldolgozza és a lehető legrövidebb időn belül átadja a logisztikának, ahol a megrendelések összekészítése és csomagolása is zajlik. A logisztika az összekészített és becsomagolt megrendeléseket esténként átadja a futárszolgálatnak akik a következő nap reggel 9.00 és 17.00 közötti időintervallumban végzik a kiszállítást.
• A megrendelés feladásától számítva 92%-ban 2-4 munkanap a kiszállítás ideje (5%-ban 4-7 munkanap és 3%-ban 7-30 munkanap is lehet, ezen esetben Szolgáltató ügyfél-szolgálata értesíti az ügyfelet a várható szállítási időről).
• Amennyiben Ön az adott nap reggel 9 órás összesítése után adja le megrendelését, úgy csak az azt következő munkanap reggel 9 órás időponttól számítva kezdődik meg a vállalt kiszállítási idő számítása.
A futárszolgálat a kiszállítás napján a reggeli órákban emailben tájékoztatja Önt a csomag kiszállításának várható időpontjáról. Amennyiben a szállítási időpont Önnek nem megfelelő, úgy a futárszolgálat által küldött emailben található futár telefonszámon egyeztessen a futárral egy Önnek megfelelő időpontról.
Figyelem! A svajcicsoki.hu webáruház adatvédelmi okok miatt NEM kapja meg a kiszállítást végző futár telefonszámát, így kizárólag a futárszolgálat által kiküldött emailben szereplő adatok alapján a megrendelő tud egyeztetni a kiszállítást végző futárral!
Amennyiben az első és a második kiszállítás is az Ön hibájából meghiúsul és a helyszínen nem történik meg a termék átvétele, akkor 3. alkalommal a szállításra csak akkor kerül sor, ha Ön a termék vételárát átutalja (utánvétes fizetés választása esetén) a Szolgáltató 1. pontban meghatározott bankszámla számára. Ebben az esetben a szállítás minden költsége Önt terheli.
Ha Szolgáltató a fent vállalt szállítási időt előreláthatóan nem tudja teljesíteni (pl. egy termék nem áll rendelkezésékre a raktárában), Szolgáltató ügyfél-szolgálata felveszi Önnel a kapcsolatot.
A kiszállításra vállalt határidők, kizárólag egymást követő munkanapok esetében érvényesek. Amennyiben megrendelése leadását követően hétvége, vagy ünnepnap(ok) következik, értelemszerűen a kiszállítási idő a hétvége vagy az ünnepnap(ok) hosszával meghosszabbodik.
Kiszállítás esetén ajánlott a futár jelenlétében leellenőrizni a csomagolást, és annak sértetlenségét, és ha sérülést észlel (pl. elszakadt a fólia, megsérült a kartondoboz, más a termék színe vagy nem azt a terméket kapta, amit megrendelt stb.), azonnal jelezze ezt a futár felé, aki a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni és hívja ügyfél-szolgálatunkat a további teendőkről. A jegyzőkönyv két példányban készül és csak a kiszállítást végző futár aláírásával együtt érvényes.
Amennyiben Ön az átvételt követő 24 órán belül elmulasztja ellenőrizni az átvett csomag tartalmát, avagy ellenőrzi azt, de elmulasztja a hibás teljesítésről a írásban értesíteni ügyfél-szolgálatunk, úgy a bekövetkezett károkért a Szolgáltatót nem terheli felelősség.
A Szolgáltató minden esetben sérülésmentes terméket értékesít, ugyanakkor szállítás során keletkezhetnek károk az egyes termékekben. A futárszolgálat hibájából eredő károk esetén, az esetlegesen sérült termék vagy elem cseréjét, kárjegyzőkönyv felvétele után Szolgáltató díjtalanul végzi.
Előfordulhat, hogy egyes esetekben hibás teljesítés történik, amennyiben ügyfél jelezte a hibás teljesítést, a Szolgáltató azonnal megkezdi a hiba kijavítását. Természetesen ezen esetben is Szolgáltató díjtalanul végzi a termékek vagy csomagok cseréjét.
A vállalt kiszállítási idő nem időgarantált szolgáltatás. A bár a futár minden esetben igyekszik a vevőnek megfelelő időintervallumban kiszállítani a csomagot, NEM garantálja a megrendelő által kért pontos időpontban történő kiszállítást. Ha Ön Budapesten időgarantált csomagkiszállítást kér azt felár ellenében, az ügyfélszolgálattal kell előre egyeztetnie, vidéken időgarantált szolgáltatást nem nyújtunk.
SZEMÉLYES ÁTVÉTEL A SZOLGÁLTATÓ ÁTVÉTELI PONTJÁN
Személyes átvételre kizárólag Szolgáltatóval előre egyeztetett időpontban van lehetőség. Amikor megrendelése „Átvehető” státuszba kerül, – melyet személyes fiókjában is láthat – Szolgáltató felveszi Önnel a kapcsolatot az átvételi időpont egyeztetése miatt. Ilyen esetben Ön a megrendelt termékeket személyesen veszi át a Szolgáltató József krt. 10-12. 1085 Budapest, cím alatt található irodánkban . A termék átvételének legkorábbi időpontjáról a Szolgáltató telefonon vagy emailen keresztül értesíti Önt. A személyes átvételre munkanapokon 9-17-ig van lehetőség.
Személyes átvétel esetén is kötelessége leellenőrizni a csomagolást, a terméket, annak sértetlenségét, és ha sérülést észlel (pl. elszakadt a fólia, sérült a termék, más a termék színe vagy nem azt a terméket kapta, amit megrendelt stb.), ne vegye át a terméket és jelezze ezt a Szolgáltató munkatársának, aki helyben orvosolja az Ön problémáját. A számla átvételével a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik.
KISZÁLLÍTÁS DÍJA
Budapesti és vidéki szállítási díjak egységesen (36kg csomagsúlyig):
0 – 14 999 Ft értékű termékcsomag megrendelése esetén: 2950
15 000-24 999 Ft értékű termékcsomag megrendelése esetén: 1850
25 000 Ft feletti értékű termékcsomag megrendelése esetén: ingyenes
FIZETÉSI MÓDOK
A kiszállított árú ellenértékét háromféle módon egyenlítheti ki:
• Kiszállításkor az áru átvétele előtt KÉSZPÉNZZEL fizethet a futárnak
• PayPal biztonságos rendszerén keresztül fizethet egyszerűen saját PayPal accountjával vagy BANKKÁRTYÁVAL (Kérjük, hogy a megjegyzés rovatában e-mail címét és a megrendelés számát mindenképpen tüntesse fel! Minimális angol nyelvtudás szükséges, amennyiben segítséget kér, ügyfél-szolgálatunk a rendelkezésére áll!)
• Előre történő BANKI ÁTUTALÁSSAL (Kérjük, hogy az átutalás megjegyzés rovatában e-mail címét és a megrendelés számát mindenképpen tüntesse fel!) Bankkártyás fizetés vagy előre történő utalás esetén, amennyiben a kiszállított áru értéke kisebb, mint a megrendeléskor fizetett összeg (pl. valamelyik tételt nem tudtuk biztosítani és erről ügyfél-szolgálatunk egyeztett Önnel), úgy azt visszautaljuk Önnek.