Általános Szerződési Feltételek
- Általános információk
A weboldalt a Csoki Béva Kft. üzemelteti. Az áruházban nassolnivalókat vásárolhatsz, melyeknek forgalmazói vagyunk. Termékeink között megtalálod a svájci csokikat és kekszeket, valamint kakaópórt illetve ajándékcsomagokat is. A webáruház elsődlegesen az otthoni igényeket tudja kielégíteni, nagyobb mennyiségek esetén kérj előzetes ajánlatot a Kapcsolat oldalon megadott élérhetőségeinken.
Webáruházunkban lehetőséged van regisztrációval, illetve regisztráció nélkül is vásárolni. Vásárlásodat paypalal, átutalással vagy utánvéttel tudod kifizetni. A fizetési feltételekről a 3.6. pontban vagy a Fizetési és szállítási információk menüpontban részletesen olvashatsz.
Regisztrált vásárlóink adatait a hatályos jogszabályoknak megfelelően gondosan kezeljük. Az Adatvédelmi szabályzatunkról a 6. pontban, illetve az Adatvédelmi Nyilatkozatunkban olvashatsz bővebben.
Az áruházban feltüntetett árak bruttó árak, melyekhez még cégünk a fizetés módjától függően szállítási költséget számít fel. A szállítási költséget bankkártyás fizetési mód esetén a megrendeléseddel együtt a fizetési folyamat végén a FIZETÉS gombra kattintva egyenlítheted ki. Az összeget a rendelés véglegesítése előtt a szállítási költség sorban ellenőrizheted. Amennyiben az utánvétes szállítást választottad, a megrendelés és a szállítás összegét az áru átvételekor kell kifizetned egy összegben. A szállítási költségekről részletesen a 4. pontban vagy a Fizetési és szállítási információk menüpontban tájékozódhatsz részletesen. Szállítási partnerünk a GLS Futárszolgálat.
2. Céges adatok
2.1 Üzemeltető, adatkezelő
Cégnév: | BÉVA Csoki Kereskedelmi Kft. |
Székhely: | 2014. Csobánka Péter Pál utca 6 |
Adószám: | 14284687-2-13 |
Cégjegyzékszám: | |
Nyilvántartó cégbíróság: | |
Bankszámlaszám: |
2.2 Ügyfélszolgálat elérhetősége
E-mail: | [email protected] |
Telefon: | +36 (20) 493 1391 (munkanapokon, hétfőtől-péntekig, 9:00-17:00 között) |
3. A rendelés folyamata
A webáruházban lehetőséged van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A kiválasztott termékre kattintva megtekintheted annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándékod esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezed. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálod a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizheted rendelésed helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatsz, javíthatsz is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.
3.1 A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartod a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizted a végösszeget, és úgy döntöttél, hogy meg szeretnéd vásárolni őket, akkor egyszerűen kattints a „Pénztár” gombra. Ezután lehetőséged van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretnél-e belépni, új vásárlóként akarsz regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akarsz vásárolni.
Ha korábban már vásároltál áruházunkban, úgy add meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címedet és jelszavadat. Ha új vásárlóként szeretnél regisztrálni, akkor add meg a vásárláshoz szükséges adataidat, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkezned.
Regisztrációkor a következő adatokat kell megadni:
- név,
- e-mail cím,
- jelszó
- számlázási cím,
- szállítási cím (ha eltér a számlázási címtől)
- telefonszám
Sikeres regisztráció esetén visszaigazoló e-mailt küldünk.
Regisztráció nélküli vásárlás esetén add meg számlázási és szállítási címedet. A következő lépésben válaszd ki a Neked megfelelő szállítási módot (házhozszállítás vagy csomagpont), valamint fizetési módot (utánvét, bankkártya, banki átutalás). Ha egyetértesz a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattints a „Megrendelés” gombra.
3.2 Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találsz. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Fizetési és szállítási információk menüpontban is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatunk az új adatokról. Ezt követően még egyszer megerősítheted a megrendelést vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
3.3. A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik. A 12h-ig leadott rendeléseket még aznap feldolgozzuk (kivéve, ha nincs készleten az áru).
3.4 Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetőséged. Amennyiben mégis később találsz hibát a rendelésedben úgy a Kapcsolat menüpontban található elérhetőségek egyikén jelezheted és kérheted a javítást. Erre a kiszállítás időpontjáig van lehetőséged.
3.5 Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kapsz a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívd az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámot.
3.6 Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, (kérésre küldjük bankszámlaszámunkat) és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.
Áruházunk fenntartja a jogot, hogy a 40.000,- Ft feletti rendelések esetében előleget kérjen!
3.6.1 Bankkártyás fizetési mód
Webáruházunk részére az OTP Bank Nyrt. biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszere által. Bankkártyás fizetéskor átirányítunk az OTP Bank fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a webáruház oldalán. Az internetes áruház a Te kártya-, illetve a mögötte álló számla adataidnak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.
A bankkártyával történő fizetéshez az alábbi adatokra lesz szükséged:
• Kártyaszám (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű szám.)
• Lejárati dátum (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám.)
• Érvényesítési kód (A kártya hátlapján az aláírási panelen található számsor utolsó három jegye {CVV2, vagy CVC2}. Amennyiben a kártyádon nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt üresen kell hagyni!)
Áruházunkban az alábbi kártyatípusokkal fizethetsz:
• MasterCard (dombornyomott)
• Visa (dombornyomott)
• American Express (dombornyomott)
• Electron (nem dombornyomott) Ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes használatát.Amennyiben az Electron kártyádat kibocsátó bank engedélyezte az interneten való kártyahasználatot, természetesen fizethetsz kártyájával internetes áruházunkban. Pontos információért kérjük, fordulj a kártyádat kibocsátó bankhoz! Az OTP Bank által kibocsátott kártyák természetesen elfogadhatók.
• Maestro Az OTP Bank internetes fizetőfelületén bármely bank által kibocsátott Maestro kártya elfogadható. Az elfogadás feltétele, hogy a kártyádat kibocsátó bank is támogassa a Maestro kártyák e-commerce tranzakciókra történő felhasználhatóságát. Kérjük, konzultálj a bankoddal!
Az internetes kártyaelfogadás biztonságának további növelése érdekében az OTP Bank bevezette a Verified by Visa/MasterCard Secure Code (VbV/MSC) szolgáltatást. A szolgáltatás lényege, hogy a kártyabirtokos részére a fizetésre használt kártyát kibocsátó bank megad valamilyen plusz azonosítási lehetőséget, amely a tranzakció során ellenőrzésre kerül, és egyértelműen azonosítja a kártyát használó személyt. Amennyiben a kártyádat kibocsátó banknál nem elérhető a VbV/MSC szolgáltatás, vagy Te azt nem igényelted, a fizetési folyamat nem változik.
A webáruház átirányít az OTP oldalára, ahol megadod kártyád adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód) és megtörténik a vásárolt áruk/szolgáltatások ellenértékének kiegyenlítése.
Amennyiben a bankod rendelkezik a VbV/MSC szolgáltatással, és ezt Te igénybe veszed, a fizetési tranzakció folyamata megváltozik.
Kártyád adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód) továbbra is OTP Bank fizetőfelületén kell megadnod. Ezt követően azonban a Bank automatikusan átirányít a kártyát kibocsátó bank megfelelő oldalára, ahol végre kell hajtanod az azonosítási eljárást. A sikeres azonosítást követően a fizetési tranzakció folytatódik, értesítést kapsz a tranzakció sikerességéről, és visszairányításra kerülsz a webáruházi felületre. Amennyiben az azonosítást nem tudod végrehajtani, a tranzakció sikertelenül zárul.
Amennyiben ezt a fizetési módot választod, akkor 100 Ft kedvezményt adunk vásárlásodból!
3.6.2 Átutalás
Átutalás választása esetén a visszaigazoló e-mailben vagy a 2.1. pontban található bankszámlaszámra tudsz utalni. Megrendelésedet az átutalás beérkezése után dolgozzuk fel.
3.6.3 Utánvét
Ebben az esetben a megrendelésed összegét és a szállítási költséget az áru átvételekor fizeted az áru átadásakor.
4. Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása a GLS Futárszolgálat igénybe vételével történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetőséged van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon. Kiszállítási idő: szállítási módtól függően 1-4 munkanap.
A szállítási díjakra utánvét esetében plusz 300,- ft költség rakódik!
4.1 Szállítási díjak
A szállítási díjak Magyarország egész területén egységesek.
Szállítási díj GLS Futárszolgálat: 965,- ft
4.1.1 GLS Futárszolgálat
Megrendelésedet a GLS Futárszolgálat szállítja ki rugalmas kézbesítés keretén belül, munkanapokon 8-17 óra között az általad megadott címre. A futárszolgálat részére történt csomag átadásakor egy e-mailben tájékoztatunk a szállítás napjáról. A rugalmas kézbesítési kísérlet szolgáltatás keretén belül a futár háromszor próbálja meg a csomagot kézbesíteni. A kiszállítás napjának reggelén e-mailben értesítést kapsz, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát (+36-1/802-02-65), és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítés idejéről. A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e-mailes értesítés kerül kiküldésre. Az e-mailben megadott linken keresztül kiszállítási rendelkezést tudsz rögzíteni, melyben kérheted a kiszállítást egy új időpontban, egy másik címre, személyes csomagátvételt a legközelebbi GLS depóban, illetve egy meghatározott listából kiválasztott GLS Csomagpontban. Szállítási idő 1 munkanap. Kérjük, hogy a termékeket a futár előtt szíveskedj mennyiségileg és minőségileg megvizsgálni, az esetlegesen a termékeken észlelt sérülések esetén kérd jegyzőkönyv felvételét. A jegyzőkönyvet a futárral minden esetben írasd alá!
Szállítási díj GLS Futárszolgálat: 965,- ft
A 25.000 ft összértékű feletti rendelés esetében a kiszállítás Magyarország területén ingyenes!
Termék súlya a csomagolással együtt:
* Az Átfutási idő táblázatban szereplő adatok tájékoztató jellegűek és nem garantáltak!
4.2 A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.
4.3 A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza. Az áru visszaküldésének költsége Téged terhel, utánvéttel feladott csomagokat nem veszünk át!
5. Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül. A szerződésre magatartási kódex nem vonatkozik. Az ÁSZF szerinti szerződés létrejön a regisztrációval, vásárlással vagy más meghatározott tevékenységgel, amely érinti a weboldalt. A webáruház szolgáltatásainak igénybevételével elfogadod az ÁSZF-ben foglaltakat. A webáruházban rendelést csak 18 éves életkor feletti teljes cselekvőképességgel rendelkező magánszemély adhat le.
5.1 Elállási jog, csere
Amennyiben meggondoltad magad lehetőséged van a szerződéstől 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállni. Az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatod, amikor az árut átvetted. Az elállásra, illetve reklamációra vonatkozó igényedet a Kapcsolat menüpontban található elérhetőségek valamelyikén jelezheted felénk. Elállás vagy csere esetén kérjük, hogy az alábbi nyomtatványt nyomtasd ki, majd kitöltve küld el részünkre az eredeti számlával és a visszáruval együtt:
Visszáru nyomtatvány
Az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatos költségeket (visszaküldés postaköltsége) Neked kell viselned!
Az áru beérkezése és leellenőrzése után a megrendelésed összegét haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatérítjük.
Amennyiben a terméket inkább cserélni szeretnéd, akkor a visszáru nyomtatványon jelezheted, hogy milyen csereterméket szeretnél. Amennyiben a cseretermék nem áll rendelkezésre, úgy visszatérítjük a vásárlásod összegét.
Csak a felbontatlan, újra eladható termékeket tudjuk visszavenni, illetve cserélni!
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 45/2014. Kormányrendelet szövegét letöltheted a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.
5.2 Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!
5.3 Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor azonnal automatikus értesítést küldünk a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzés, hogy rendelési igényedet rendszerünk regisztrálta és továbbította az illetékes munkatárs felé.
Amennyiben ez az e-mail üzenet 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
A rendelés teljesítésének megkezdéséig megadjuk a lehetőséget a rendelésed visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor e-mailben értesítést kapsz a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak a Kapcsolat menüpont alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésed visszavonására.